Kategorie

Dane kontaktowe

ASSET Lubczyński, Olik, Sokolik spółka jawna
ul. Klecińska 188, 54-412 Wrocław tel. 71 799 50 50
NIP: 894-10-15-765

Licencja SLICAN CCT CONSOLE CTI


  • Producent: Slican
  • Cena brutto: 1 923,72 zł
  • (Cena netto: 1 564,00 zł)
  • Poleć produkt

Licencja pozwala na uruchomienie na stanowiskach obsługi ruchu telefonicznego centrali SLICAN CCT pojedynczej aplikacji ConsoleCTI.

ConsoleCTI to przyjazny i przejrzysty system do obsługi tzw. masowego ruchu telefonicznego.  Ze względu na swoją elastyczność możliwe jest stosowanie zarówno w dużych instytucjach z obsługą ruchu przez wielu kolsuntantów jednocześnie jak i na realizację prostego zestawu sekretarsko – dyrektorskiego.
ConsoleCTI ułatwia między innymi współpracę z telefonem systemowym, przez obsługę połączeń na ekranie monitora, na którym czytelnie i intuicyjnie wyświetlane są wszystkie stany z dodatkowymi informacjami, listą kontaktów, historią połączeń, ekranową klawiaturą telefonu i książką telefoniczną oraz wspomaga korzystanie z funkcjonalności linii, której zadaniem jest grupowanie wielu połączeń ruchu przychodzącego lub wewnętrznego, na pojedynczy wirtualny numer w centrali, tzw. linię, o pewnej zaprogramowanej liczbie kanałów. Wszystkie połączenia mogą być jednocześnie obserwowane i obsługiwane przez wielu konsultantów. Każdy z nich ma możliwość podglądu numeru osoby dzwoniącej i wyboru, którego z klientów obsłużyć w pierwszej kolejności. Obsługiwane połączenie można tymczasowo zaparkować lub przekazać do realizacji przez inną osobę. W przypadku połączeń wychodzących, konsultanci mogą wykonywać połączenia przez zarezerwowaną linię, umożliwiając prezentowanie się jej numerem. Dzięki ukryciu numeru własnego unikają oddzwaniania klientów bezpośrednio na swój numer, połączenia zwrotne zostaną skierowane ponownie na numer linii.

Aplikacja ConsoleCTI przeznaczona jest do wspomagania stanowisk telefonicznych, w zakresie:

- obsługi dużej ilości połączeń przychodzących przez wielu konsultantów,
- rozdziału ruchu na grupy połączeń w sprawie różnych zagadnień,
- zestawiania połączeń wychodzących z prezentacją jednym numerem,
- wspomagania w czynnościach odbierania, parkowania i przekazywania połączeń,
- prezentacji stanów połączeń (ruch przychodzący, wychodzący, zawieszony),
- informacji o godzinie połączenia, czasie trwania, osobie odbierającej, sposobie obsługi i rodzaju połączenia,
- prezentacji stanów telefonów wewnętrznych (wolny, zajęty, DND),
- identyfikacji dzwoniącego,
- zarządzania połączeniami zaparkowanymi,
- przeglądania książki numerów wewnętrznych oraz książki publicznej w centrali,
- przeszukiwania historii połączeń,
- nagrywania i odsłuchu przeprowadzonych konsultacji.

Aplikację ConsolwCTI mozemy uruchomić na serwerach wyposażonych w wersje firmware'u >= 6,22.

Złożenie  zamówienie na licencje wymaga podania w polu uwagi numeru seryjnego centrali znajdującego się na tabliczce znamionowej centrali i klucza SDN.
Numer seryjny centrali znajdujący się na tabliczce znamionowej produktu, powinien być zgodny z numerem na kluczu SDN (sterownik centrali)!

Realizujemy wyłącznie zamówienia na licencje, gdzie formą płatności jest: płatność przelewem (przedpłata).
Licencję w formie elektronicznej dostarczamy na adres poczty e-mail natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
Dokument sprzedaży i formę papierową licencji dostarczamy na nasz koszt - Poczta Polska, list priorytetowy.

Istnieje możliwość wygenerowania beapłatnej licencji próbnej, na okres 1 miesiąca. W tym celu prosimu o kontakt pod numerem telefonu: 71 7995050, lub wysłanie zamowienie e-mailem na adres: sklep@pbx4u.pl.  Kod licencji próbnej wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej.

W przypadku zamawiania licencji razem z centralą prosimy o wpisanie, że licencja ma zostać wygenerowana do zamawianej centrali.

Licencje, jako zlecone i wykonane usługi, nie podlegają zwrotom !